Events
All
E-sport
Forlystelser
Friluftsliv
Horror Run
Internationalt
Motorsport
Musik
Outdoor
Region Hovedstaden
Region Midtjylland
Region Nordjylland
Region Sjælland
Region Syddanmark
Regionsgeneralforsamlinger
Rollespil
Spiludvikling
Sport
Ungeinddragelse, politik og demokratidannelse
Temaer
All
Endagsarrangementer
Foredrag
Foredreag
Friluftsliv
Friluftsliv på efterspørgsel
Fyraftens-seminarer
Heldagsarrangementer
Helteliv – Bordrollespil
Temaformiddage
Test
Webinarer
Område
All
Syddanmark
Nordjylland
Hovedstaden
Sjælland
Midtjylland
Apply Filters
april

Info
InfoTrack er et UngNorddjurs projekt, der blev søsat i år 2011 ud fra en vision om at unge skal have gode muligheder for at skabe noget for
Info
Info
Track er et UngNorddjurs projekt, der blev søsat i år 2011 ud fra en vision om at unge skal have gode muligheder for at skabe noget for andre unge.
Produktet er en årlig endagsfestival for unge i alderen 13 – 18 år. Festivalen afvikles i UngNorddjurs´ lokaler i Grenaa og ligger fast den første lørdag i skolernes påskeferie.
Festivalen starter kl. 14:00 og i den første del, frem til kl. 18:00, åbnes der op for aktiviteter og workshops, fordelt rundt på matriklen. De unge kan f.eks. prøve sig selv af som DJ, danser, tegner, elektronisk musiker i de forskellige workshops. Er man ikke lige til det, kan man underholde sig med lasergame, photobooth, bumper balls, hoppepude, zumo-battle eller tage turen i kælderen til ”gys i kælderen” (for de der tør). Ovenstående var indholdet ved Track 8 og aktiviteter og workshops varierer fra år til år. Samtidig er der gang i tre scener, hvor ungdomsacts fra forskellige dele af Danmark kommer op optræder med musik eller dans.
Fra kl. 18:00 opdeles festivalen aldersmæssigt, så der er et aftenprogram for Track Junior (4. – 6. klasse), mens der er et aftenprogram for Track (7. – 10. klasse.).
Planlægningen af festivalen starter hvert år i august måned, hvor tre trackhold kører parallelt med hver deres ansvarsområder. Det første hold består af frivillige unge fra klubberne i UngNorddjurs, der primært er ansvarlige for aktiviteterne om aftenen og artistbookingerne. Det andet hold, et valgfagshold på Kattegatskolen i Grenaa, er ansvarlige for aktiviteterne om eftermiddagen, mens det tredje hold, et hold fra juniorklubberne i UngNorddjurs, er ansvarlige for juniordelen af festivalen.
Dato
1. april fra kl. 14.00
Sted
UngNorddjurs
ÅBOULEVARDEN 62 D
8500 GRENAA
Pris
50 kr. pr. ung (medarbejdere er gratis)
Derfor skal I deltage
Der er intet som en god festivalsoplevelse, der kan styrke sammenholdet. Både blandt de unge selv, men også jer ansatte imellem. Vi plejer at have en brag af en fest og en flok virkelig trætte og glade unge (og voksne), når klokken slår midnat.
NB!
Det er også muligt at tilmelde bands og danseacts.
Overnatning
Kontakt Ungnorddjurs, hvis I mangler et sted at overnatte. De kender klubberne i området, og det er som regel ikke noget problem at få husly.
HENT PLAKATEN + WORKSHOPINFO VED AT KLIKKE HER
Læs mere
Tidspunkt
(Lørdag) 14:00 – 22:00
I samarbejde med
fre14apr(apr 14)19:00søn16(apr 16)12:00Demokrati Fitness træner camp

Info
Er du vild med demokrati og synes du, at det er vigtigt at skabe empowerment blandt unge? Så bliv uddannet Demokrati Fitness
Info
Er du vild med demokrati og synes du, at det er vigtigt at skabe empowerment blandt unge?
Så bliv uddannet Demokrati Fitness træner, og vær med til at give andre unge en sjov oplevelse, der samtidig er med til at give dem evner og mod til at deltage i demokratiet.
Derfor skal du blive Demokrati Fitness træner
For at møde andre unge, som også går op i unges stemme og medindflydelse.
For at udvikle dig personligt – vi arbejder med vores egen personlige trænerprofil og giver hinanden konstruktiv og kærlig feedback.
For at træne andre unge i Demokrati Fitness efterfølgende, og derved gøre en forskel for mange forskellige unge, som måske ikke har så stor tiltro til deres egen betydning i demokratiet.
Det får i ud af at deltage
I bliver en del af et lokalt og nationalt udviklende, socialt og meningsfuldt fællesskab af unge Demokrati Fitness trænere.
En inspirerende weekend fyldt med begejstring og energi.
Et færdigt og gennemarbejdet ung-til-ung koncept, som I kan tage i brug i jeres klub, ungdomsskole, ungeråd og fælleselevråd, til at sætte fokus på unges medbestemmelse og empowerment.
Indføring i 10 forskellige 30 minutters træninger, hvor man træner de forskellige demokratimuskler.
Træner-kit: Mulepose, workbook, kegler, kasket, t-shirt, plakat og klistermærker.
Diplom for Demokrati Fitness uddannelse, som man også kan skrive på CV’et.
Pris
Det er gratis at deltage for både unge og deres tovholder.
Kørsel til og fra camps dækkes af Ungdomsringen
Målgruppe
For at blive uddannet Demokrati Fitness træner skal du være mellem 13-20 år, og have lyst og tid til at være frivillig Demokrati Fitness træner efterfølgende.
For at du kan tilmeldes skal din klub eller ungdomsskole have sagt ja til at etablere en lokal gruppe med en voksen tovholder. Kontakt Elisabeth omkring dette, hun står klar til at hjælpe jer i gang og kan fortælle nærmere om, hvad det vil sige at have en lokal gruppe.
NB! Som voksen får du ikke en Demokrati Fitness uddannelse, men du bliver derimod klædt på til at være tovholder.
Tilmelding
Sidste tilmelding er d. 29. marts kl. 20.00 2023. Der er 40 pladser, som fordeles efter først til mølle-princippet.
NB! Inden i tilmelder jer, så orientér jer i nyhedsartiklen samt siden om projektet. Derudover skal I kontakte Elisabeth, som er projektleder, da hun gerne vil hilse telefonisk på jer, som ønsker at etablere en lokal gruppe.
Download program
Se det forløbige program og info om transport og overnatning her
Kontakt
Elisabeth Knuth
T. 3092 2172
M. ekn@ungdomsringen.dk
Læs mere
Tidspunkt
14 (Fredag) 19:00 – 16 (Søndag) 12:00
Lokation
Brandbjerg Højskole
Brandbjergvej 12, 7300 Jelling
Køb billet her
type
– 0 +
– 0 +
Pris 0,00 kr.
Total 0,00 kr.
maj
ons03maj14:30ons22:00Klubbernes Dage Tivoli Friheden – 3. maj 2023

Info
Det er med stor glæde at Ungdomsringen Region Midtjylland igen kan indbyde alle Ungdomsringens medlemsklubber i Region Midtjylland, Syddanmark og Nordjylland til Klubbernes Dag(e) i Tivoli
Info
Det er med stor glæde at Ungdomsringen Region Midtjylland igen kan indbyde alle Ungdomsringens medlemsklubber i Region Midtjylland, Syddanmark og Nordjylland til Klubbernes Dag(e) i Tivoli Friheden 2023:
Dato:
Onsdag d. 3. Maj – kl. 14.30 til 22.00
Skulle du have valgt torsdag d. 4. maj? Klik HER
Pris:
Entré + turbånd til særlig pris: 180 kr. pr. ung og 90 kr. for medarbejdere.
Konceptet har været afprøvet før – vi har vores helt egne dage i Friheden, hvor kun børn og unge fra klubberne og deres voksne har adgang – både i parken og på alle forlystelserne. Udover muligheden for at komme i Friheden til en yderst favorabelpris er Klubbernes Dag(e) også en oplagt mulighed for at hilse på mange andre klubbers medlemmer og medarbejdere.
HENT PLAKATEN VED AT KLIKKER HER
Nedenfor er rammerne for arrangementet beskrevet – LÆS GRUNDIGT for at undgå misforståelser.
Fordeling af billetter:
For at få en rimelig fordeling mellem de to dage – og dermed begrænse kødannelserne, lukker vi for tilmeldingen til en dag, når der er bestilt 3500 billetter. Der er tilmeldingsfrist onsdag den 27. april. Dette er også sidste dag for at nedjustere billetantallet (kan gøres via mail til mvs@ungdomsringen.dk eller crj@ungdomsringen.dk).
Det er muligt at opjustere billetantallet til og med mandag den 1. maj kl. 12.00 (gøres ligeledes ved at sende mail (ved opnået max deltagerantal kan opjusteringen dog afvises).
OBS. I behøver ikke at medbringe de billetter, som I modtager ved bestilling. I skal blot henvende jer ved check in og fortælle, hvor I kommer fra (også gerne jeres medlemsnummer, hvis I kender det) på selve dagen.
Crew:
Vi vil rigtig gerne have lidt hjælp på dagen med at give alle en rigtig god og hyggelig oplevelse i trygge rammer. Derfor – hvis du eller nogle af dine kollegaer vil være crew på dagen, så kan I melde jer som crew nederst på denne side.
Crew-opgaverne er at:
- Være kø-vagter ved de mest populære forlystelser
- Rundere i parken – skabe tryghed ved synlighed
- Crew-medlemmer går i par
Det er vigtigt at pointere, at crew-opgaven IKKE er en vagt opgave – til dette har Tivoli Frihedens professionelle vagter ansat. Opgaven er ene og alene af tryghedsskabende karakter, og man vil modtage en lille erkendelighed som tak for hjælpen.
OBS. Man tilmelder sig som crew nederst på denne side. Skriv evt ønskede crewtider på dagen under feltet “Bemærkninger til ordren” når I checker ud efter at have valgt antal unge m.m. Det er muligt at tilmelde flere crews på samme tilmelding.
Er der spørgsmål, skriv venligst til mvs@ungdomsringen.dk
Scenen er jeres:
Har I unge, som gerne vil prøve hvordan det er at stå på den store scene og optræde? I år er det muligt at afprøve Tivoli Frihedens helt nye kæmpe scene, hvor der er mulighed for at give den max gas med livemusik!
Det er også muligt at optræde i et mindre område ved springvandet tæt på ungecaféen hvor man kan anvende DJ-udstyr samt optræde med dans, underholdning m.m., som ikke kræver instrumenter.
Sidste frist for tilmelding til optræden er tirsdag den 19. april. Skriv meget gerne i kommentarfeltet hvornår I ankommer til parken!
Ved spørgsmål til optræden m.m. skriv til claus.hansen@randers.dk
OBS.
Ved tilmelding er det bandet/de optrædende som helhed der tilmeldes (ikke antal personer). Skriv herefter i feltet “Bemærkninger til ordren” hvilken scene samt form for optræden I ønsker at stille med, samt antal personer. Dette gøres sidst ved udfyldelse af kontaktoplysninger m.m. når I checker ud.
Medarbejderområde i Skovpavillonen:
Det kan godt blive en lang dag for særligt de voksne, og derfor vil der igen i år være et medarbejderområde, hvor vi vil være værter ved en kop kaffe/the og lidt frugt, og hvor I kan få mere at vide om, hvad vi laver i Ungdomsringen.
Medarbejderområdet ligger igen i år i Skovpavillonen, hvor der er mulighed for at sidde både ude og inde. Indendørs er der som altid Børnefrit.
Ungecafé i Café au lait:
Et ungetiltag er afprøvet med succes, hvilket vi gentager i år, nemlig Unge Infocafé, hvor der er mulighed for at møde aktive unge fra Ungdomsringens region Midtjylland og få en snak om ungedemokrati, ungeevents og mulighederne for at søge tilskud til ungeaktiviteter, deltage i konkurrencer og meget mere!
Yderligere info:
D. 28. april udsender vi yderligere infomateriale til alle klubber, der har tilmeldt sig. Har I spørgsmål til tilmeldingen, kan I kontakte Charlotte Risum Jensen i Ungdomsringen på tlf. 70270050.
Har I andre spørgsmål kontakt da venligst konsulent Martin Schouw på mvs@ungdomsringen.dk, eller tlf. 30 92 21 64.
På glædeligt gensyn til Klubbernes Dag(e) den 3. og 4. maj 2023.
M.v.h. Arbejdsgruppen v. Ungdomsringen Region Midtjylland:
Claus Hansen (Scene), Michael Thor-Kristensen (indgang/crew), Per Christensen (Friheden) René Hedegaard Nielsen (Tjek-in, Ungdomsringens caféer m.m.) og Martin Schouw (sekretariatet)
Læs mere
Tidspunkt
(Onsdag) 14:30 – 22:00
I samarbejde med
Køb billet her
Typer
– 0 +
– 0 +
– 0 +
– 0 +
Pris 0,00 kr.
Total 0,00 kr.
tor04maj14:30tor22:00Klubbernes Dage Tivoli Friheden – 4. maj 2023

Info
Det er med stor glæde at Ungdomsringen Region Midtjylland igen kan indbyde alle Ungdomsringens medlemsklubber i Region Midtjylland, Syddanmark og Nordjylland til Klubbernes Dag(e) i Tivoli
Info
Det er med stor glæde at Ungdomsringen Region Midtjylland igen kan indbyde alle Ungdomsringens medlemsklubber i Region Midtjylland, Syddanmark og Nordjylland til Klubbernes Dag(e) i Tivoli Friheden 2023:
Dato:
Torsdag d. 4. Maj – kl. 14.30 til 22.00
Skulle du have valgt onsdag d. 3. maj? Klik HER
Pris:
Entré + turbånd til særlig pris: 180 kr. pr. ung og 90 kr. for medarbejdere.
Konceptet har været afprøvet før – vi har vores helt egne dage i Friheden, hvor kun børn og unge fra klubberne og deres voksne har adgang – både i parken og på alle forlystelserne. Udover muligheden for at komme i Friheden til en yderst favorabelpris er Klubbernes Dag(e) også en oplagt mulighed for at hilse på mange andre klubbers medlemmer og medarbejdere.
HENT PLAKATEN VED AT KLIKKER HER
Nedenfor er rammerne for arrangementet beskrevet – LÆS GRUNDIGT for at undgå misforståelser.
Fordeling af billetter:
For at få en rimelig fordeling mellem de to dage – og dermed begrænse kødannelserne, lukker vi for tilmeldingen til en dag, når der er bestilt 3500 billetter. Der er tilmeldingsfrist onsdag den 27. april. Dette er også sidste dag for at nedjustere billetantallet (kan gøres via mail til mvs@ungdomsringen.dk eller crj@ungdomsringen.dk).
Det er muligt at opjustere billetantallet til og med mandag den 1. maj kl. 12.00 (gøres ligeledes ved at sende mail (ved opnået max deltagerantal kan opjusteringen dog afvises).
OBS. I behøver ikke at medbringe de billetter, som I modtager ved bestilling. I skal blot henvende jer ved check in og fortælle, hvor I kommer fra (også gerne jeres medlemsnummer, hvis I kender det) på selve dagen.
Crew:
Vi vil rigtig gerne have lidt hjælp på dagen med at give alle en rigtig god og hyggelig oplevelse i trygge rammer. Derfor – hvis du eller nogle af dine kollegaer vil være crew på dagen, så kan I melde jer som crew nederst på denne side.
Crew-opgaverne er at:
- Være kø-vagter ved de mest populære forlystelser
- Rundere i parken – skabe tryghed ved synlighed
- Crew-medlemmer går i par
Det er vigtigt at pointere, at crew-opgaven IKKE er en vagt opgave – til dette har Tivoli Frihedens professionelle vagter ansat. Opgaven er ene og alene af tryghedsskabende karakter, og man vil modtage en lille erkendelighed som tak for hjælpen.
OBS. Man tilmelder sig som crew nederst på denne side. Skriv evt ønskede crewtider på dagen under feltet “Bemærkninger til ordren” når I checker ud efter at have valgt antal unge m.m. Det er muligt at tilmelde flere crews på samme tilmelding.
Er der spørgsmål, skriv venligst til mvs@ungdomsringen.dk
Scenen er jeres:
Har I unge, som gerne vil prøve hvordan det er at stå på den store scene og optræde? I år er det muligt at afprøve Tivoli Frihedens helt nye kæmpe scene, hvor der er mulighed for at give den max gas med livemusik!
Det er også muligt at optræde i et mindre område ved springvandet tæt på ungecaféen hvor man kan anvende DJ-udstyr samt optræde med dans, underholdning m.m., som ikke kræver instrumenter.
Sidste frist for tilmelding til optræden er tirsdag den 19. april. Skriv meget gerne i kommentarfeltet hvornår I ankommer til parken!
Ved spørgsmål til optræden m.m. skriv til claus.hansen@randers.dk
OBS.
Ved tilmelding er det bandet/de optrædende som helhed der tilmeldes (ikke antal personer). Skriv herefter i feltet “Bemærkninger til ordren” hvilken scene samt form for optræden I ønsker at stille med, samt antal personer. Dette gøres sidst ved udfyldelse af kontaktoplysninger m.m. når I checker ud.
Medarbejderområde i Skovpavillonen:
Det kan godt blive en lang dag for særligt de voksne, og derfor vil der igen i år være et medarbejderområde, hvor vi vil være værter ved en kop kaffe/the og lidt frugt, og hvor I kan få mere at vide om, hvad vi laver i Ungdomsringen.
Medarbejderområdet ligger igen i år i Skovpavillonen, hvor der er mulighed for at sidde både ude og inde. Indendørs er der som altid Børnefrit.
Ungecafé i Café au lait:
Et ungetiltag er afprøvet med succes, hvilket vi gentager i år, nemlig Unge Infocafé, hvor der er mulighed for at møde aktive unge fra Ungdomsringens region Midtjylland og få en snak om ungedemokrati, ungeevents og mulighederne for at søge tilskud til ungeaktiviteter, deltage i konkurrencer og meget mere!
Yderligere info:
D. 28. april udsender vi yderligere infomateriale til alle klubber, der har tilmeldt sig. Har I spørgsmål til tilmeldingen, kan I kontakte Charlotte Risum Jensen i Ungdomsringen på tlf. 70270050.
Har I andre spørgsmål kontakt da venligst konsulent Martin Schouw på mvs@ungdomsringen.dk, eller tlf. 30 92 21 64.
På glædeligt gensyn til Klubbernes Dag(e) den 3. og 4. maj 2023.
M.v.h. Arbejdsgruppen v. Ungdomsringen Region Midtjylland:
Claus Hansen (Scene), Michael Thor-Kristensen (indgang/crew), Per Christensen (Friheden) René Hedegaard Nielsen (Tjek-in, Ungdomsringens caféer m.m.) og Martin Schouw (sekretariatet)
Læs mere
Tidspunkt
(Torsdag) 14:30 – 22:00
I samarbejde med
Køb billet her
Typer
– 0 +
– 0 +
– 0 +
– 0 +
Pris 0,00 kr.
Total 0,00 kr.
tor11maj18:00tor21:30StreetLife 2023

Info
ER DU TIL FED MUSIK, GOD STEMNING OG ALT HVAD DER ER STREET?
Info
ER DU TIL FED MUSIK, GOD STEMNING OG ALT HVAD DER ER STREET?
Så kom til StreetLife torsdag d. 11. maj på Musicon i Roskilde.
Vi hylder ’StreetLife’ og lader området omkring Hal 12 på Musicon i Roskilde danne rammen for en aften med aktiviteter og workshops. Tag dine unge under armen og kom og prøv mange forskellige aktiviteter og/eller hør noget god musik!
De unge kan f.eks. kunne prøve kræfter med:
- Street Soccer
- Panna
- Streetbasket
- Skate
- Graffiti
- Street dance
- Rap
- Segway
- Street Food med gratis pølser til deltagerne.
Musikken vil brage fra den hjemmebyggede “Brumbazzen”, hvor lokale DJ’s og hiphoppere giver deres bud på, hvad der er street.
Hvorfor skal I deltage?
Stadig flere og flere unge vælger at bruge det rå miljø, gadens muligheder, som location for diverse aktiviteter.
Gadens rå miljø er derfor ’scenen’ for StreetLife arrangementet, da den giver god mulighed for fleksibilitet, medbestemmelse og løsere rammer, som de unge selv kan være med til at forme.
Hvor og Hvem
Aktiviteter og workshops finder sted i og uden for Hal 12 på Musicon i Roskilde (Rabalderstræde 30, 4000 Roskilde), og er for unge der går i Ungdomsklub.
Tilmelding
Tilmelding er kun nødvendig, hvis I ikke kommer fra Roskilde. I behøver bare tilmelde ca. det antal I kommer. Det er kun, så vi har mulighed for at tilpasse aktiviteterne og ikke mindst den mængde Street Food, vi skal servere 😉 Arrangementet er GRATIS for alle.
Kom med til en fed dag, det bliver street!
Spørgsmål?
Konsulent, Søren Elmkær
T. 3092 2167
M. sel@ungdomsringen.dk
Læs mere
Tidspunkt
(Torsdag) 18:00 – 21:30
Lokation
Musicon
Rabalderstræde 1, 4000 Roskilde
I samarbejde med
Køb billet her
OBS! Kun nødvendig, hvis I ikke kommer fra Roskilde
fre12maj(maj 12)16:00søn14(maj 14)16:00Outdoor Festival 2023

Info
Formålet med eventet er at præsentere en bred gruppe af unge for friluftslivets muligheder i en tryg og inspirerende social ramme, samt tilbyde friluftskompetencer til de organisationer, der
Info
Formålet med eventet er at præsentere en bred gruppe af unge for friluftslivets muligheder i en tryg og inspirerende social ramme, samt tilbyde friluftskompetencer til de organisationer, der ikke nødvendigvis selv har dem.
I weekenden 12.-14. maj 2023 inviterer UngSorø, UngNæstved, UngRingsted og UngHolbæk andre ungdomsskoler og -klubber til en weekend med leg, udfordringer og ikke mindst masser af friluftsliv.
Vi vil have workshops med aktiviteter som: Klatrepark, kano, kajak, Bushcraft, bivuakbyg, tømmerflåde, vild mad og hvad vi ellers kan finde på.
Lav et ungdomsskolehold og deltag: Hvis i stiller med en flok unge og personale til at følge dem (vi har en forventning om mindst 1 personale pr. 10 elever), så sørger vi for at have instruktører og faglighed til jeres rådighed. Vi kan via grejbanken også være behjælpelig med udstyr (telte, soveposer, liggeunderlag osv.) i et vist omfang.
Forplejning: Forplejning skal vi nok sørge for, det er en del af prisen. Madlavning vil foregå på bål og vi skal nok være behjælpelige med opskrifter og praktisk ekspertise, hvis der er behov for det.
Foreløbigt program:
Fredag d. 12. maj fra kl. 16
Ankomst, lejrslagning og madlavning over bål. Bålhygge om aftenen
Lørdag d. 13. maj
8.00-10.00 op og morgenmad
10-12.30 aktivitet
12.30-13.30 frokost
13.30-16.00 aktivitet
16.00-18.00 madlavning over bål
20.00-22.00 underholdning
Søndag d. 14. maj
8.00-10.00 op og morgenmad
10-12.30 Aktivitet
12.30 -13.30 frokost
13.30-15.30 pakke lejr ned
15.30 tak for denne gang
Kort info:
Pris: kr. 100 pr. deltager
Dato: 12. – 14. maj 2022
Fredag fra kl. 16.00 til søndag kl. 16.00
Deadline for tilmelding: Fredag d. 5. maj
Sted: Holbæks Grønne Lunge, Ladegårdsalleen 11, 4300 Holbæk.
Yderligere spørgsmål:
Lars Jalking, Natur- og friluftsvejleder på HGL – Holbæks Grønne Lunge Mail: larj@holb.dk Tlf: 72369387
Søren Elmkær, Konsulent Ungdomsringen, Mail: sel@ungdomsringen.dk Tlf: 3092 21 67
Læs mere
Tidspunkt
12 (Fredag) 16:00 – 14 (Søndag) 16:00
Lokation
HGL – Holbæks Grønne Lunge
Ladegårdsalleen 11, 4300 Holbæk
I samarbejde med
Køb billet her
inkl. forplejning
lør13maj11:00lør21:00Live Event 2023

Info
På vegne af arrangørgruppen, og i samarbejde med Ungdomsringens region hovedstanden, præsenterer vi dette års Live-Event: Skygge spillet – Sortelevernes forbandelse!–Et klassisk rollespil for 9-15
Info
På vegne af arrangørgruppen, og i samarbejde med Ungdomsringens region hovedstanden, præsenterer vi dette års Live-Event: Skygge spillet – Sortelevernes forbandelse!
–Et klassisk rollespil for 9-15 årige!
Vi er glade for at kunne invitere alle medlemmer af Ungdomsringen til det store Live-Event rollespil på Fyn.
Tag jeres børn og unge med til dette magiske eventyr hvor fantasien kommer til live, og hvor i vil blive en del af et større fællesskab, på tværs af landet hvor i forhåbentligt, vil få nye venskaber og møde andre børn og unge med samme interesser for rollespil.
Det er klubber og Sfo’erne fra flere stedet i Danmark samt Ungdomsringens region hovedstaden, som i fællesskab laver dette Live rollespil, hvor mennesker, elvere, orker, sortelever og mange andre kæmper om magten i landet TALION!
Vi afholder det på Fyn ved Haarby med masser af natur. Vi overnatter i telt (skal medbringes selv), laver bål og hygger med fælles mad (vi sørger for frokost og aftensmad om lørdagen, så er I der længere tid end det står I selv for ekstra forplejning).
Det bliver helt vildt sjovt og hyggeligt!
Selve rollespillet finder sted lørdag d. 13. maj kl. 11 til 21 ca.
I kan læse historien omkring Skygge spillet – Sortelevernes forbandelse ved at klikke HER
I kan hente plakaten for Live Event 2023 ved at klikke HER
Adressen er:
Trunderupvej 7, 5382 Haarby.
Nærmere bestemt i Trunderupskoven.
Området er åbent fra fredag d. 12/5 kl. 14.00 til søndag 14/5 kl. 11.00, hvis man vil være der før og efter så kan man også det.
Tilmelding:
Billetprisen er 150 kroner. (prisen er inkl. frokost og aftensmad lørdag.) – Det er gratis for medarbejdere at deltage!
Sidste tilmelding er fredag d. 5/5-23
Har du spørgsmål?
Kontakt Christian Hansen – tlf. 6080 9983
Kontakt Mikael Brøndekilde – tlf. 2621 2080
Læs mere
Tidspunkt
(Lørdag) 11:00 – 21:00
Lokation
Trunderupskoven
Trunderupvej, 5382 Haarby.
I samarbejde med
Køb billet her
Billettype
– 0 +
– 0 +
Pris 0,00 kr.
Total 0,00 kr.
tir23maj14:00tir22:00Ungdomsringens Dag i Tivoli Kbh 2023

Info
Vi inviterer igen i år til en fed dag i Tivoli København, så skriv datoen i jeres kalender og udnyt en forårsdag i Tivoli til en nedsat pris. Det
Info
Vi inviterer igen i år til en fed dag i Tivoli København, så skriv datoen i jeres kalender og udnyt en forårsdag i Tivoli til en nedsat pris. Det bliver en dag fyldt med fællesskab og musik!
Billetter købes ved Tivolis hovedindgang – oplys at I ønsker Ungdomsringsrabat. Billetter kan også købes i forvejen via et link, I får på mail. Link og kode må under ingen omstændigheder videregives til og bruges af børn, unge eller forældre.
OPTRÆD PÅ PLÆNEN!
Der er desuden mulighed for at optræde med musik, dans, gøgl og andre showformer under åben himmel på den præstigefulde scene, der normalt afvikler koncerter med de helt store danske og internationale stjerner.
Vi bestræber os på, at dagen bliver fyldt med så mange forskellige former for optræden som muligt, men vi gør også opmærksom på, at vi er underlagt Tivolis normer og regler, hvad angår optræden på Plænen i Tivoli.
Det er derfor vigtigt, at showet har en vis musikalsk/underholdningsmæssig standart, og at de optrædende er klar til at give den gas på scenen. Vi er af hensyn til Tivolis normer nødt til at takke nej til hård heavyrock og lignende genrer.
NB! Optrædende kommer gratis ind og kan købe Turpas i hovedindgangen for kr. 125,-.
Sidste frist for tilmelding til at optræde på Plænen er d. 5. maj 2022.
I vil få at vide, om I har fået tid på Plænen senest d. 9. maj 2022.
Læs mere
Tidspunkt
(Tirsdag) 14:00 – 22:00
Lokation
Tivoli
Vesterbrogade 3, 1630 København V
I samarbejde med
Køb billet her
NB! VIGTIGT! Denne tilmelding er kun for bands. I får et link tilsendt på jeres klubmail, som I skal bruge til at tilmelde jeres unge.
Bands
– 0 +
Pris 0,00 kr.
Total 0,00 kr.
fre26maj(maj 26)15:00søn28(maj 28)15:00GAMEBOX FESTIVAL 2023 – MESTERSKABER, LAN OG EXPO

Info
Skal I være med til Danmarks største event inden for gaming og e-sport? Gamebox Festival søger at skabe den største festival for gaming og e-sport i norden. Festivalen
Info
Skal I være med til Danmarks største event inden for gaming og e-sport?
Gamebox Festival søger at skabe den største festival for gaming og e-sport i norden. Festivalen finder sted i MCH Messecenter Herning, hvor 30.000 kvadratmeter bliver fyldt ud med gaming og esports relateret indhold fra fredag d. 26. maj til søndag d. 28. maj. Flere haller bliver spækket med store EXPO-områder med mange forskellige aspekter fra gaming-verdenen fx i form af cosplay, streamerområder, Simracing, forskellige turneringer, aktivitetsbaner, lasertag og meget mere! Her kan man også finde et stort område, som Ungdomsringen og UngHerning har fået til rådighed til at tilbyde sjove udfordringer og aktiviteter til deltagerne. Her kan du fx dyste i JUST DANCE, FIFA, prøver gamle arkademaskiner, VR-briller, spille fodbold med små radiobiler (REAL LIFE ROCKET LEAGUE!), samt prøve sjove minegames og reaktionsøvelser med vennerne (eller med nye bekendtskaber). Her kan man også møde andre unge fra UngHerning, som har været med til at arrangere aktiviteterne fra start til slut og som er med til at facilitere området til Gamebox.
Som noget nyt i år vil gamebox samtidig være stedet hvor Yousee esportligaen kommer til at afholde LAN & mesterskaber, hvor Ungdomsringen er repræsenteret via Ung-ligaen, som er for klubber og ungdomsskoler i hele
landet. Som klub eller ungdomsskole har du mulighed for at deltage i LAN-delen og dyste mod andre hold fra andre ungdoms-klubber/skoler samt andre private deltagere fra hele landet. LAN-delen bliver samlet med GAMEBOX LAN, som foregår i hallen
ved siden af, men der er mulighed for at spille sammen på tværs. Du kan også tage af sted og opleve de enorme områder med alt godt fra gaming og e-sport universet som før beskrevet i de store EXPO-områder. Her kan du deltage i mange forskellige spil og aktiviteter, vinde fede præmier eller måske møde din yndlings-streamer!
Læs mere samt få et smugkig på sidste års festival ved at klikke HER
Du kan også se en lille film fra vores stand fra sidste år ved at klikke HER
TILMELDING (vælges nederst på denne side):
TILMELD JER ESPORTLIGAENS UNGMESTERSKABER (INKL. LAN OG EXPO) (SOM ER I SAMARBEJDE MED GAMEBOX LAN, men i et område
for sig selv) – 250 KR. pr. turneringsdeltager til de første 40 deltagere (først til mølle), herefter er det 500 kr. pr deltager (træner/ledsager koster 500 KR. for en plads med PC, køb blot en VOKSEN-billet til 500 ved siden af)
(Nuværende turneringer til mesterskaberne er CS:GO, Fortnite og Valorant (har I ønsker om andre og tilslutning hertil så skriv gerne!))
TILMELD JER ESPORTLIGAEN LAN (FORUDEN DELTAGELSE I MESTERSKABERNE MEN INKL. EXPO) – 500 KR. PR. UNG
(træner/ledsager koster 500 KR. for en plads med PC, køb blot en VOKSEN-billet til 500 ved siden af)
TILMELD JER GAMEBOX LAN (INKL. EXPO) – 500 KR. PR. PERSON – HER
TILMELD JER EXPO – 1 eller 3 dage – Henholdsvis 75 og 150 kr. pr. ung (medarbejdere er gratis)
!Husk at I kan vinde gratis adgang til GAMEBOX for hele jeres hold ved at dyste YouSee esportligaens UNG-LIGA
(FORÅRSTURNERING i CS:GO,FORTNITE & VALORANT ) – SE MERE HER
Læs mere
Tidspunkt
26 (Fredag) 15:00 – 28 (Søndag) 15:00
I samarbejde med
Køb billet her
Antal
– 0 +
– 0 +
– 0 +
– 0 +
– 0 +
– 0 +
– 0 +
Pris 0,00 kr.
Total 0,00 kr.
juni
lør10jun10:00lør16:00EvoTag i Hovedstaden

Info
Ungdomsringen og EvoTag inviterer alle vores medlemmer i Hovedstadsområdet til EvoTag-dag d. 10. juni. Deltag og vind fede præmier! EvoTag
Info
Ungdomsringen og EvoTag inviterer alle vores medlemmer i Hovedstadsområdet til EvoTag-dag d. 10. juni. Deltag og vind fede præmier!
EvoTag har vist sig at være utroligt populært blandt vores medlemmer. Derfor vil vi gerne undersøge potentialet i at skabe nogle regionsturneringer rundt i landet. Vi har afsat d. 10. juni 2023 til at teste hvilke former for opsætninger i EvoTag der fungerer, som vi kan udvikle på til en større satsning på at skabe EvoTag turneringer rundt i landet fremadrettet og her har vi brug for jer!
Det er gratis at deltage!
Tidspunkt:
Lørdag d. 10. juni fra kl. 10.00 til 16.00 ca.
Sted:
Søndermarken eller Charlottenlund Skov, København
Krav:
For at få den bedste feedback, kræves det at deltagerne har stiftet bekendtskab med EvoTag inden eventet. Udstyret kan lånes i 1 uge, skriv eller ring til Thomas fra Evotag via tg@evotag.dk eller 53 53 92 03.
Udstyr:
Vi stiller alt udstyr til rådighed, det kræver dog egen mobiltelefon, hvis man skal deltage!
Antal deltagere:
Max 10 unge pr. klub
Max 100 deltagere i alt – først til mølle!
Deadline for tilmelding er d. 10. maj
Se mere om EvoTag ved at klikke HER
Har du spørgsmål?
Kontakt konsulent Martin Schouw på mvs@ungdomsringen.dk eller på tlf. 30 92 21 64
eller Thomas Gullach fra EvoTag på tg@evotag.dk eller på tlf. 53 53 92 03
Læs mere
Tidspunkt
(Lørdag) 10:00 – 16:00
Lokation
Søndermarken, Frederiksberg
Pile Allé 55, 2000 Frederiksberg
I samarbejde med
Køb billet her
september
fre08sep(sep 8)17:00søn10(sep 10)13:00Bootcamp uden grænser 2023

Info
Har du en flok unge mennesker som er vilde med udendørsaktiviteter og brænder for at prøve grænser af sammen med deres venner? Så er ‘Bootcamp uden
Info
Har du en flok unge mennesker som er vilde med udendørsaktiviteter og brænder for at prøve grænser af sammen med deres venner?
Så er ‘Bootcamp uden grænser’ lige noget for jer! – det er også sjovt som deltagende medarbejder 😉
Der deltager unge fra hele landet og fællesskabet er i højsædet!
Der vil være aktiviteter næsten 24-7!
I år hylder vi samarbejdet med SDU (Sydslesvigs danske Ungdomsforeninger), og deres 100 års fødselsdag, ved at rykke eventet tættere på den dansk-tyske grænse!
I kan tage et smugkig på sidste gang Bootcamp blev afholdt:
KLIK HER FOR AT SE BOOTCAMP VIDEO
Tidspunkt
Fredag d. 8. september – Søndag d. 10. september 2023 – Dette kan ændres, da datoen placeres ift. SDU 100 års jubilæum!
Sted
Tæt på den dansk-tyske grænse, nøjagtige lokation er endnu ukendt
Pris
350 kr. pr. unge
– Medarbejdere deltager gratis (vi regner med at i stiller med 1 medarbejder pr. 8 unge ca.)
Målgruppe
13-18 år
Vandaktiviteter
– Tube efter speedbåd.
– Stand Up Padle.
– Snorkle efter guld i Lillebælt.
– Kajakræs.
Stjerne vandring på mælkevejen med diverse opgaver.
Vi byder også på:
- Mountainbike
- Bueskydning
- Bow Tag
- Skydning på faldmål
- Lasergames
- EvoTag
- Rodeotyr
- Elektronisk riffelbane
- Diverse bold- og træspil
Det hele krydres med socialt fællesskab, lækker mad og hygge i skønne Sønderjylland.
Kontaktpersoner:
• Kim Ebbehøj, mail: kton@sonderborg.dk, tlf. 2790 6537
• Otto Schmidtke, mail: haots@vejle.dk
• Martin Schouw, Ungdomsringen, mail: mvs@ungdomsringen.dk, tlf. 3092 2164
Læs mere
Tidspunkt
8 (Fredag) 17:00 – 10 (Søndag) 13:00
Lokation
Region Syd
I samarbejde med
Køb billet her
Husk at skrive antal voksne i stiller med under bemærkninger når I checker ud. De koster ikke ekstra.
Pris 350,00 kr.
Antal billetter –1 +
Total 350,00 kr.
november
lør11nov10:00lør21:00Fyns Cup i Indefodbold 2023

Info
Ungdomsringens region Syddanmark & Nyborg Ungdomsskole inviterer igen Fyns Cup i indefodbold! Vær med til en dag med masser af fællesskab, fodbold og sjove timer. Om man vinder
Info
Ungdomsringens region Syddanmark & Nyborg Ungdomsskole inviterer igen Fyns Cup i indefodbold! Vær med til en dag med masser af fællesskab, fodbold og sjove timer. Om man vinder eller taber så stræber vi efter, at der er en god kammeratlig tone og stemning blandt de deltagende hold.
Stævnet ligger lørdag den 11. november 2023, og der spilles i Nyborg Hallernes hal 1 og hal 2, Halvej 1, 5800 Nyborg.
Prisen er 300 kr. pr. hold, og der må max være 7 spillere pr. hold. Der spilles efter DBU’s regler – målmanden må parere – ikke bokse, gælder for alle årgange undtagen 14-15.
Du kan hente plakaten for Fyns Cup ved at klikke HER
Info:
Tidspunkt: lørdag den 11.11.2023 – kl. 10.00 – ca. 21.00
Spillested: Nyborg Hallernes hal 1 og hal 2, Halvej 1, 5800 Nyborg
Pris: 300 kr. pr. hold
Tilmeldingsfristen er senest onsdag den 1. november 2023. Og spilleprogrammet udsendes senest mandag den 6. november 2023.
Regler: Max. 7 spillere pr. hold
Aldersrækker:
Piger:
Gr. A: 10 – 11 årige
Gr. B: 12 – 13 årige
Gr. C: 14 – 15 årige
Drenge:
Gr. A: 10 – 11 årige
Gr. B: 12 – 13 årige
Gr. C: 14 – 15 årige
Regler:
Max. 7 spillere pr. hold – målmanden må parere – ikke bokse, gælder for alle årgange undtagen 14-15
(ændringer kan forekomme).
Dispensationsspiller:
Der må anvendes 1 spiller pr. hold, som er 1 år ældre end den pågældende aldersgruppe
Kontaktpersoner:
- Stævneansvarlig Rene Vang Hansen, tlf.: 63 33 76 02 mail: revh@nyborg.dk
- Konsulent Ungdomsringen, Martin Schouw, tlf.: 30 92 21 64 mail: mvs@ungdomsringen.dk
Læs mere
Tidspunkt
(Lørdag) 10:00 – 21:00
Lokation
Nyborg Hallernes hal 1 og hal 2
Halvej 1, 5800 Nyborg
I samarbejde med
Køb billet her
Billettype
– 0 +
– 0 +
– 0 +
– 0 +
– 0 +
– 0 +
Pris 0,00 kr.
Total 0,00 kr.